CV-ketel storing? Lees wat u zelf kunt doen!
We vinden het erg vervelend voor u dat u een storing aan uw CV-ketel heeft. Om er voor te zorgen dat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen, kunt u alvast de oorzaak van uw storing achterhalen. Bijvoorbeeld door de storingscode op uw display af te lezen.
We hebben voor u een aantal stappen genoteerd die u kunt doorlopen om te proberen zelf de storing op te lossen. Mocht dit niet lukken, bijvoorbeeld als de CV-ketel kapot is, dan kunt u contact met ons opnemen.
Onze storingsdienst is 24 uur per dag, 7 dagen in de week voor u beschikbaar. Mocht u nog vragen hebben over storingen, dan kunt u onze veelgestelde vragen bekijken.
Let op: Wij willen u erop attenderen dat mogelijk kosten in rekening gebracht kunnen worden, indien het toestel technisch in orde bevonden wordt.
Wat mag u van ons verwachten?
Als u contact met ons opneemt, bepalen we hoe urgent uw situatie is. Onze monteurs komen:
- Met spoed bij u langs in urgente situaties.
- De eerstvolgende dag bij u langs wanneer de CV-ketel storing minder urgent is.
Als u de storing van uw CV-ketel online bij ons aanmeldt, zullen wij de eerstvolgende werkdag telefonisch contact met u opnemen, om uw storing zo snel mogelijk te kunnen verhelpen.
Stappen bij een storing aan uw CV-ketel
Het is mogelijk dat u de CV-ketel storing zelf kunt verhelpen, bijvoorbeeld als u geen warm water heeft. U kunt daarvoor de onderstaande stappen doorlopen. Mocht het toch niet lukken om de storing te verhelpen, dan kunt u de storing telefonisch of online melden.
Als u water hoort stromen in uw radiator, dan is het wellicht nodig om uw CV-ketel bij te vullen. U kunt hiervoor onze instructie CV-ketel bijvullen bekijken.
Mocht u een borrelend geluid horen of de radiator is gedeeltelijk of aan de bovenzijde niet warm, dan is het wellicht nodig om uw radiator te ontluchten. U kunt hiervoor onze instructie Verwarming ontluchten bekijken.
Als uw toestel helemaal niet meer aanslaat is het aan te raden eerst de CV-ketel te resetten.

Storing met spoed
Bij spoed (gas- of waterlekkage) kunt u direct onze storingsdienst bellen: 088 027 8888 (lokaal tarief).


Controle bij storing
Voordat u contact opneemt met onze storingsdienst, zijn er een aantal punten die u zelf kunt controleren.
Niet urgente storing melden
U kunt uw storing online melden. Wij nemen dan de eerstvolgende werkdag contact met u op.
Storing CV-ketel melden
U kunt hier uw niet-urgente CV-ketel storing melden. Wij nemen de eerstvolgende werkdag contact met u op.
Mocht u een storingscode hebben gezien op het display van uw CV-ketel, wilt u die dan noteren in het opmerkingenveld? Daarmee kunnen we u sneller van dienst zijn.