Heeft u een klacht over onze dienstverlening?

 

Dat vinden wij erg jammer! Het is onze prioriteit om u zo goed mogelijk te helpen. Wij willen er dan ook graag alles aan doen om uw ontevredenheid weg te nemen en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen.

 

Klacht melden

Klacht melden bij Volta Limburg

Om u en onze klanten nog beter van dienst te zijn, zouden wij het zeer op prijs stellen wanneer u ons op de hoogte stelt van uw klacht. Ons doel is om uw klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

 

Veel vragen hebben betrekking op groot- en klein onderhoud en de inhoud van randapparatuur. Deze hebben we hieronder voor u uitgeschreven. Heeft u toch een andere vraag of klacht over onze dienstverlening? Vul dan onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. 

 

Klein onderhoud bestaat uit een visuele inspectie op slijtage en lekkage en het uitvoeren van metingen (afstelling en branderdrukken). Bij een CV-combi ketel worden de warm water temperatuur en de hoeveel warm water gemeten. Klein onderhoud duurt circa 15 tot 30 minuten afhankelijk van toestel.


Groot onderhoud bestaat uit het reinigen van de nodige componenten, (preventief) vervangen van onderdelen ter bevordering van een goede en veilige werking van het toestel en duurt tussen de 45 en 60 minuten, afhankelijk van het toestel. Zowel bij Groot als klein onderhoud kunnen onderdelen vervangen worden. Afhankelijk van het contract zullen hier kosten aan verbonden zijn. De monteur stelt de bewoner hiervan alvorens vervanging op de hoogte. 


Met randapparatuur bedoelen we alle appendages die buiten het toestel vallen zoals het expensatievat, de kamerthermostaat, de vul- en aftapkraan, de inlaatcombinatie, de overstort, de drukreduceer en de radiatorknop. Met uitzondering van de all-in contracten vallen deze genoemde appendages ten alle tijden buiten het contract.

 

Bij all-in contracten zijn deze gedekt tot € 275,- met dezelfde storingsoorzaak. Leidingwerk, riolering/condensafvoer, radiatoren en rookgasafvoer/lage temperatuur verwarming en dakdoorvoer vallen ten alle tijden buiten contract en zijn ook geen randapparatuur.


 

Uw klacht melden

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, zullen wij binnen 3 werkdagen telefonisch contact met u opnemen.

Naam*
Postcode
Straat
Woonplaats
E-mailadres*
Telefoonnummer*
Soort klacht*
Korte omschrijving*
Bijlage meesturen
U kunt ons ook bellen of mailen

U kunt ons ook bellen of mailen

We zijn op werkdagen van 08:00 - 20:00 uur, en op zaterdag van 09:00 - 13:00 uur, te bereiken via 088 027 8888, of via klantenservice@voltalimburg.nl.

(088-nummer: lokaal tarief)

© 2017, Volta Limburg.

Alle rechten voorbehouden.