< Terug naar Vacatureoverzicht

 

Vacature: Teamleider Customer Service

 

Volta Limburg BV gevestigd aan de Breinderveldweg 5 te Schinnen is succesvol op het gebied van het bieden van totaaloplossingen als het gaat om woon- en leefcomfort voor zowel de particuliere- als de zakelijke markt. Je moet dan denken aan energieadvisering en warmtetoepassingen in de meest brede zin van het woord, zoals cv-ketels, isolatie, ventilatie, warmtepompen en zonnepanelen toepassingen. De cultuur van Volta Limburg BV kenmerkt zich door ‘samen vernieuwen, samen veranderen en samen verbeteren’ om je eigen doelen en die van de organisatie te bereiken. Dit betekent dat iedere medewerker waardevol is voor de organisatie en met collega’s samen de collectieve ambitie waar te maken. Immers onze medewerkers zijn ons belangrijkste kapitaal.

 

Om onze ambities op het gebied van duurzame energietoepassingen waar te maken zijn wij op zoek naar een:
 

Teamleider Customer Service (M/V) - 40 uren

Je bent met passie een spil in het web en beschikt over ervaring met projectmatig werken.

Kennis van Vabi is een pre en je hebt kennis van werkvoorbereiding. Je beschikt over technisch inzicht en je denkt- en werkt graag vanuit het gedrag, de behoeften en de wensen van de klant. Je ambieert een zelfstandige functie en bent daarbij een teamplayer.

 

Als onze nieuwe collega kun je je vinden in de volgende waarden: de klant staat voorop, we zijn flexibel, autonoom, informeel, daadkrachtig en slagvaardig. De medewerkers van Volta Limburg maken op alle vlakken het verschil.

 

Wat ga je doen?

Als Teamleider Customer Service ben je verantwoordelijk voor de bedrijfsvoering van Customer Service. Je stuurt het team aan en coacht de teamleden op individueel - maar ook op groepsniveau. Je bent daarbij verantwoordelijk voor de geformuleerde doelstellingen en behaalde resultaten. Daarbij houd je voortdurend vast aan een klant- en marktgerichte werkwijze. Je coacht je team dusdanig dat er professioneel en servicegericht gewerkt wordt. Dat laatste op basis van persoonlijke begeleiding, maar ook middels het geven van Coaching/trainingen.

 

Je werkweek zou er als volgt uit kunnen komen te zien:

  • In samenwerking met de Manager Customer Service en collega teamleaders van de overige Teams formuleer je je doelstelling, op jaarbasis en basis van uit te voeren werkzaamheden en projecten
  • Je coacht en begeleidt je team op dusdanige wijze dat geformuleerde doelstellingen worden behaald
  • Je stuurt op kwaliteit en kwantiteit en daar waar nodig stuur je tijdig bij, zodat geformuleerde doelstellingen en gemaakte afspraken worden  gewaarborgd.
  • Je draagt zorg voor een optimale procesvoering binnen het Customer Service,
  • Knelpunten en problemen signaleer je tijdig en onderneemt daarop de nodige acties,
  • Je informeert je team tijdig over projecten en acties, zodat het team altijd over benodigde kennis en informatie beschikt,
  • Je verzorgt de rapportages op basis van behaalde resultaten,
  • Je zorgt voor een goede communicatie met alle betrokkenen/team waarvoor Customer Service actief is.

 

Welke vaardigheden beheers je?

  • Je hebt een Hbo-opleiding afgerond met diploma,
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een leidinggevende/aansturende functie in een commerciële omgeving,
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring opgedaan binnen een In- en Outbound (Sales team),
  • Je beschikt over een commerciële instelling,
  • Je bent handig met systemen en hebt ervaring in het maken van rapportages,
  • Je hebt een uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift. 

 

Welke gedragskenmerken neem jij mee?

  • Pro-actief en besluitvaardig,
  • Je aansturende en coachende skills zijn aantoonbaar,
  • Je bent in staat om een concept te vertalen naar een project,
  • Werkt planmatig en gestructureerd,
  • Energiek, enthousiast en actief en straalt dit ook uit naar het team,
  • Je bent in staat om een goed netwerk te bouwen en te onderhouden, zowel in- als extern.

Wij bieden?

  • Een afwisselende, zelfstandige baan in een leuk en dynamisch team, met volop mogelijkheden om te groeien en ontwikkelen,
  • Uitstekende primaire arbeidsvoorwaarden, zoals een marktconforme beloning,
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarde, zoals extra beloningsystemen op basis van behaalde winst en de geleverde prestatie,
  • Volta Limburg s klantgericht, commercieel en gedreven, maar we zijn ook een sociale en open organisatie waar we werken in teams en waar            iedereen benaderbaar is, we successen vieren en waar een prettige sfeer heerst. Bij ons volgen ontwikkelingen zich in een rap tempo op, worden grenzen verlegd en uitdagingen met beide handen aangepakt.

Wil je meer informatie dan kun je deze inwinnen bij de heer Patrick Hahnraths, manager Customer Service 088 027 8800. Heb je interesse om Volta Limburg te versterken?  
 

Verras ons dan met je motivatie en stuur je brief met CV naar de heer Patrick Hahnraths phahnraths@voltalimburg.nl manager Customer Service of naar mevrouw Nadine Hanneman adviseur P&O NHanneman@voltalimburg.nl.

 

 

< Terug naar Vacatureoverzicht

Direct solliciteren

 

Naam*
E-mailadres*
CV uploaden*
Motivatie uploaden*
Vragen of opmerkingen?

© 2017, Volta Limburg.

Alle rechten voorbehouden.